Ouders weten vaak niet eens wat er aan de hand is, omdat ze allebei werken om rond te komen en de rekeningen te betalen. Als gevolg daarvan worden kinderen opgevoed door het systeem, in de kinderopvang. Vroeger werkte de vader en verdiende genoeg om het huishouden te onderhouden, terwijl de moeder voor de kinderen zorgde en het huishouden beheerde.
Ze konden zich zelfs een mooie auto en twee vakanties per jaar met het gezin veroorloven... maar die tijd is voorbij. Nu zijn ouders alleen nog maar de mensen die op zondag het (veganistische) vlees snijden.
Ik heb persoonlijk niets tegen homoseksualiteit en lesbische liefde. Ik heb ook niets tegen travestiefeestjes. Ik heb ook niets tegen bepaalde groepen die wensen dat ze met een ander geslacht geboren waren.
Waar ik wel bezwaar tegen heb, is om je zogenaamde ideologie en verheerlijking ervan buiten het bereik van kinderen te houden! En val mij of anderen er niet mee lastig! Als je gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht of van geslacht wilt veranderen, houd dat dan voor jezelf (bij voorkeur in de slaapkamer). Accepteer dat het geen normaal verschijnsel is en dat het een (bewezen en te genezen) stoornis of ziekte is. Verspreid het niet, zeker niet onder kinderen. Degenen die deze (bewezen) stoornis of ziekte niet willen aanpakken, dat is hun probleem, maar val anderen er niet mee lastig, en nogmaals, LAAT KINDEREN MET RUST!