• Bijgewerkt

Ervaring van Brenda

Goedemiddag, bij toeval kwam u op mijn TikTok voorbij. 30 jaar geleden kwam mijn vader in dezelfde situatie terecht als u en is ook geëmigreerd omdat hij geen andere uitweg meer ziet. Ik als kind kreeg natuurlijk mee wat mijn moeder gedaan heeft en ben hem op jonge leeftijd gaan zoeken. Mag ik u een tip meegeven; wees vindbaar voor uw kinderen. Mijn vader en ik hebben er 17 jaar over gedaan om elkaar terug te vinden. Hij heeft enorme spijt dat hij zo moeilijk vindbaar was, en de leugens van mijn moeder geloofde dat ik geen contact met hem wou. De waarheid komt altijd naar boven, helaas het het PAS syndroom littekens nagelaten bij ons als kinderen. Heel veel sterkte en ik hoop dat u snel uw kinderen weer in de armen kunt nemen. Groet, Brenda

Dit is precies wat mij is overkomen.
Al drie jaar ben ik gescheiden van mijn kinderen, maar ik hoop dat zij op een dag zelf de waarheid zullen ontdekken.
Ondanks alle leugens van hun moeder zorg ik er in ieder geval voor dat ik altijd makkelijk vindbaar ben.

NIels Hoekman, zijn (tijdelijk) geimigreerd,
Zie hier:

Ik heb dat ook al gedaan.
Maar dat betekent niet dat ik het gevecht ooit zal opgeven.
Ik heb bewust alles online gezet, zodat mijn kinderen – wanneer ze er klaar voor zijn – zelf de waarheid kunnen vinden.
In Nederland is overleven duur, maar door online inkomen te genereren, kan ik in een goedkoper land de tijd en kracht vinden om door te vechten.
Voor gerechtigheid. Voor erkenning. En boven alles: voor mijn kinderen

• Bijgewerkt

Het is ten zot voor woorden eigenlijk, dat je je land moet verlaten om te onder de ogen van de jeugdzorg vandaan te blijven, om iig weer een beetje bestaan op te bouwen om daarna of tegelijkertijd te blijven vechten voor je kind(eren) en financieel het hoofd boven water te houden, maar laten we eens realistisch zijn, de jeugdzorg had al lang gestopt moeten worden door iig de overheid! Dit systeem is barbaars en loopt over van leugens en bedrog icm perverse prikkels, waar kinderen blijkbaar handelswaar zijn, tot dusver niemand gestraft hiervoor!! Ongelooflijk!!! Dat dit zomaar kan in Nederland (al decennia lang)

DIT MOET STOPPEN EN WEL DIRECT!!